Учень /учениця:
усвідомлює поняття «пряма й непряма мова» як способи передачі чужого мовлення;
знаходить речення з прямою й непрямою мовою, з цитатами, репліками діалогу;
визначає їх особливості, виражальні можливості;
будує речення з прямою мовою й замінює їх непрямою мовою;
створює й розігрує діалог на самостійно обрану тему;
правильно ставить розділові знаки при прямій мові, цитаті, діалозі й обґрунтовує їх;
знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;
порівнює виражальні можливості різних способів передачі прямої мови;
складає усні й письмові висловлення на соціокультурну тему, використовуючи виражальні можливості речень із прямою й непрямою мовою, діалогів;
Комментариев нет:
Отправить комментарий