Учень /учениця:
знаходить у тексті безсполучникові
складні речення;
визначає основні ознаки,
смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;
розмежовує безсполучникові складні
речення й сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);
розрізняє види безсполучникових
складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між простими
реченнями);
правильно інтонує безсполучникові складні
речення;
правильно ставить розділові знаки між
частинами безсполучникового складного речення й обґрунтовує їх; знаходить і
виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
аналізує й порівнює
виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними
синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й
художнього стилів;
правильно будує безсполучникові складні
речення з різними смисловими відношеннями між частинами їх; добирає до них
синтаксичні синоніми;
використовує виражальні можливості
їх в усних і письмових висловленнях на певну соціокультурну тему.
Комментариев нет:
Отправить комментарий